Bo i Arvidsjaur

Arvidsjaurs kommun har vacker natur med 4000 sjöar och många älvar. I Arvidsjaur tror vi på framtiden. Det märks.
Många som flyttar hit säger att
det mesta är enkelt i Arvidsjaur.
Nära till allt.
Det är så vi vill att det ska vara.
I kommunen Arvidsjaur bor nästan 7000 människor.
I Arvidsjaur vill vi att alla ska känna sig trygga
och att människor ska ha ett arbete.
Det ska också finnas trevliga saker att göra på fritiden.
Bio, teater, idrott och många olika föreningar.
Publicerat av: Kent Norberg
Senast ändrat: 2012-05-10